Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане относно генерация.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Оригинално е като на показаната схема\катализатора не е нарисуван - пише САТ\
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      @BiTurbo - По твоята схема последните 3 гърнета са в една цяла част на Walker - крайно клиентска цена беше 270лв мисля - https://lh6.googleusercontent.com/-T...2/IMAG0512.jpg
      Преди тях на мястото на катализатора може да сложиш резонатор или само тръба - с тръбата става малко различен звука, но не е нито шумна нито бучаща!
      Точно така направих аз.Сложих тръба на мястото на катала и сега няма такова звънтени точно на 2000 оборота.Голяма грешка.
      Колкото повече набира,толкова повече набира

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от alfonso 155 Покажи съобщение
        Точно така направих аз.Сложих тръба на мястото на катала и сега няма такова звънтени точно на 2000 оборота.Голяма грешка.
        Аз пък нямам подобен проблем...


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19
          И аз да не остана назад.

          С големи благодарности на Б Ангелов от Бургас
          Attached Files
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
            И аз да не остана назад.

            С големи благодарности на Б Ангелов от Бургас
            Евала колега,това е накрайника за 155-цата.Ако ти изпадне още един такъв свиркай
            Колкото повече набира,толкова повече набира

            Comment


            • #21
              Ба,току що ходих при едни майстори тука в Търново да ми дооправят меката връзка,че не я бяха заварили както трябва.И понеже са ми заминали почти всичките гърнета,за което отнесох и подигравки от майсторите,викам да ги питам колко пари ще струва да направят цялата генерация...Пича вика 500 лв Не можах да разбера дали се майтапи,щото вика-само катализатора трябва да си поръчаш отделно а той ще е към 1000 лв.Викам си тея не са у ред-за техните гърнета собствено производство,които според запознати издържат около година,искат 500 лв.Иначе признавам,гърнетата изглеждат професионално направени,правят ги в един цех отзад,но....Някой тука беше споменал за някакви полски алуминизирани и ми се въртяха някакви по-скромни суми,но не знам.Шашнаха ме тея хора-аз викам ще кажат нещо 150-200 лв и евентуално ще се "абонирам" щото ще гният бързо тея гърнета,обаче явно хем гният,хем са скъпи

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                Ба,току що ходих при едни майстори тука в Търново да ми дооправят меката връзка,че не я бяха заварили както трябва.И понеже са ми заминали почти всичките гърнета,за което отнесох и подигравки от майсторите,викам да ги питам колко пари ще струва да направят цялата генерация...Пича вика 500 лв Не можах да разбера дали се майтапи,щото вика-само катализатора трябва да си поръчаш отделно а той ще е към 1000 лв.Викам си тея не са у ред-за техните гърнета собствено производство,които според запознати издържат около година,искат 500 лв.Иначе признавам,гърнетата изглеждат професионално направени,правят ги в един цех отзад,но....Някой тука беше споменал за някакви полски алуминизирани и ми се въртяха някакви по-скромни суми,но не знам.Шашнаха ме тея хора-аз викам ще кажат нещо 150-200 лв и евентуално ще се "абонирам" щото ще гният бързо тея гърнета,обаче явно хем гният,хем са скъпи
                Не е задължително да са за Алфа 155.Като им кажеш Алфа и те секат с брадвата.Купуваш си резонатор ,средно и едно крайно (спортно) гърне и започваш да изпипваш нещата.Аз другият път няма да се занимавам с такива хора защото явно не познават парите.Имам приятел с телоподаващо и ще си направя цялата генерация да смени три купета.500лв е твърде много за това което си го питал.
                Колкото повече набира,толкова повече набира

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщение
                  спамер
                  Спамер, ама казвам истината...в начало на темата....
                  п.п. ако се кара на газ...изпускателната генерациата заминава по бързо...
                  Нормалната цена от изпускателният колектор до края + хубав накраиник е макс 500лв.......поне аз не бих дал повече....без да се хваля, но двуцевката и гърнето след катализатора са ми на 20 иии... години
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #24
                    Аз да се похваля днес след инспекция на изпускателната система, корозията беше изяла крайното гърне и беше нарязано, а на негово място се сложи права тръба, за 20 лева толкова е малко седи на криво "дулото", но като има повече парички ще се модифицира.
                    No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
                    Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
                    e46 328Ci (чорбаджийска кола)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщение
                      Аз да се похваля днес след инспекция на изпускателната система, корозията беше изяла крайното гърне и беше нарязано, а на негово място се сложи права тръба, за 20 лева толкова е малко седи на криво "дулото", но като има повече парички ще се модифицира.
                      Да бе, ама какъв е ефекта
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Да бе, ама какъв е ефекта
                        Скоро ще се види как е с правата тръба на магистралата и ще пиша. Иначе не ми тресе генерацията вече, че старото беше на швейцарско сирене отдолу
                        No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
                        Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
                        e46 328Ci (чорбаджийска кола)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщение
                          Скоро ще се види как е с правата тръба на магистралата и ще пиша. Иначе не ми тресе генерацията вече, че старото беше на швейцарско сирене отдолу
                          Eфекта е буууу-бууууу, бръъъъм -бръъъъм.

                          Без задно гърне карам 1 година вече.
                          Екстра ми е.
                          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                          Renault Megane II Grand Tour-2004г

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                            Eфекта е буууу-бууууу, бръъъъм -бръъъъм.

                            Без задно гърне карам 1 година вече.
                            Екстра ми е.
                            Е така е вие младите се кефите на бучащи филтри генерации и тн
                            Aз като пенсионер съм си с обикновен филтър и всички гърнета (здрави) до отзад и ми е екстра както казваш
                            Video meliora proboque deteriora sequor.

                            Comment


                            • #29
                              Чогуновото 4-2-1
                              иноксов резонатор(задължително елипсовиден)-150 лв
                              2,5 метра иноксова тръба ф62 стена 1,5мм-18лв метъра
                              Ха Ка Ес(HKS) муфлер с муфа(а как го описах само) за Импреза СТИ 150-тина долара Тошко от Кюстендил ми го внесе.
                              CO,иноксова тел,машина за разуване,машина за огъване,10 кила пясък и газова горелка.
                              Тва е най-истината.
                              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                              Comment


                              • #30
                                Здравейте!
                                И при мен като при колегата се оказа, че от катализатора назад всичко е за смяна. Днес ходих в един сервиз за ауспуси и човека ми предложи 2 варианта:
                                1. Замяна на катализатора с тръба неръждавейка до задното гърне + гърне от него и ми доплаща 20 лв. за катализатора
                                Катализатора също е пробит, а гърнето, което ще ми сложи май не е ново и за модела, а преправяне на някое от наличните му.
                                2. Пак със тръба, но с ново такова гърне http://shopix.bg/Tuning-auspuh-s-edin-izhod-87046 + 50-тина лева от мен.
                                Казах му, че съм чувал, че при подмяната на катализтора с тръба може да се обърка работата на ламбда сондата и затова се слагало резонаторно гърнеа.
                                Той ми отвърна, че нямало такова нещо и ако се притеснявам толкова, може да ми сложи и такова гърне вместо тръба.

                                Кажете си мнението по въпроса?
                                155 1.8 8v TS & FZR 600

                                Comment

                                Working...
                                X